fredag 17 november 2017

Ett litet paket från Modcloth

Förra veckan fick jag hem ett paket jag verkligen sett fram emot. Jag hade beställt lite saker från Modcloth. Första gången jag beställde något därifrån var min brudklänning och brudskor. De har så himla mycket annat fint att jag gärna hade haft något mer därifrån. 

Utöver det på bilderna beställde jag hem örhängen och tuschpennor som inte fastnade på bild. 

DSC_2050
Jag provade att använda telefonen som självutlösare till kameran, vilket fungerade så där. Det var verkligen otroligt krångligt att behöva ställa in tidsutlösare efter vareviga bild och gjorde jag inte det så kom telefonen med i bilden. 

DSC_1993
Nå väl. Först ut är den här fina. 

DSC_1995
Jag hade en liknande klänning från ASOS som jag älskade över allt, men som jag verkligen slet ut. Det enda som är synd med denna här är just bandet runt, den gör ingenting, är nog bara där till pynt. Den går att ta av, men då känns det lite väl risky att gå omkring. Vet inte hur bra den håller sig uppe av sig självt. Men klänningen har fickor, det är alltid ett stort +.

DSC_2025
Den andra klänningen är verkligen färgglad och så fin. 

DSC_2016
Längderna är verkligen perfekta på klänningarna, gillar de bäst när de går till knäna. 

DSC_2034
Något som slank med, den hade visst legat i min köplista från förr, var den här korta tröjan med tre kvarts ärm. 

Bonus bild:
DSC_2047
En fågel landade på balkongen i det jag tog bilden. Hade jag haft mindre näsa kunde jag ha varit en Disneyfigur med de stora ögonen. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

2023 sista fest

 Vi har kommit till 2023s sista fest.  Det var en mulen dag. Var lite orolig att vi inte skulle njuta våran utsikt när det skulle bli ett n...