torsdag 9 november 2017

Instagram oktober

Ny månad och ny sammanställning av mitt Instagramflöde av den gamla månaden. 
Oktober är alltid en superfin månad, trots att det är en del dåliga minnen också. November är bara en mellan månad, grå trist och inte lika mysig som oktober eller ljus som december. 

 Började oktober med varm choklad. Jag dricker varma drycker stort sett endast under hösten och vintern, resten av året är jag för varm. Glassmagasinet i Oslo har renoverats och blivit riktigt fin. 
Hittade den här räven bakom en buske i Slottsparken. Det var elvelangs längs Alnaelva som jag gick med en vän. Så mycket att fota. 

 Två till bilder från elvelangs. 
Var på LP-släpp med mannen. En utflyktsdag hittade jag och ett av barnen vilda hallon ute. 

 Mannen var i Tyskland på jobbresa och kom hem med en julkalender. Tog med nya kameran och det ena objektivet och fotade i botanisk hage. 
Var och firade världens finaste lilla B som fyllde år. Var och såg på roller derby och hade med nya kameran som fungerade utmärkt. 

En till bild från när jag var i botanisk hage. Var ute med jobbet och åt middag. 
Var jättenära en ekorre en morgon. Sista söndagen i oktober var jag och mannen på spökvandring i Svartdalsparken. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

2023 sista fest

 Vi har kommit till 2023s sista fest.  Det var en mulen dag. Var lite orolig att vi inte skulle njuta våran utsikt när det skulle bli ett n...