onsdag 22 november 2017

Till vinterns festligheter

 Jag längtar som bara den till nästa fredag, jag är så klar för december och allt som har med den månaden att göra. Jag har börjar planera julklappar, julbakning, julpynt och inte minst vad jag ska ha på mig till alla festligheter. Nu behöver jag inget nytt, har en del fina julaktiga klänningar som väntar på att bli använda, men du kanske önskar dig något nytt? Här kommer jag med 8 tips på fina klänningar och jumpsuits. Kläderna från Modcloth och ASOS är från Curve/Plus-size avdelningarna och Monkis kläder är (oftast) väldigt generösa i storleken. 

En tight, grön sammetsklänning (kommer också i en riktigt fin rödfärg) och en guldig, virvlande klänning, båda från Modcloth



2 kommentarer:

  1. Kan inte få för mye av klänningar ^^.. inte vackra iaf, hehehee! Jag är ganska så sugen på att hitta mina perfekta klänningar i "ädelstens"-färger... de som är så där WOW i. Nästa vecka så börjar återigen årets hektiska veckor fram till nyår för min del, blir ganska så matt av bara tanken *pustar* Ha en fortsatt TREVLIG VECKA nu =)<3

    SvaraRadera

2023 sista fest

 Vi har kommit till 2023s sista fest.  Det var en mulen dag. Var lite orolig att vi inte skulle njuta våran utsikt när det skulle bli ett n...