måndag 20 november 2017

Veckosammanfattning vecka 46

Plötsligt var det mindre än 6 veckor kvar till 2018. Måste säga att jag är riktigt nöjd med 2017 hittills. 
Denna här veckan har jag endast ett jobb, vilket känns skönt. Har börjat att handla en del julklappar, men har en del kvar. Många av mina favoritsidor har Black Friday vecka, så får se om jag fyndar något där. 
Till helgen var jag säker på att det hände något på lördagsdagen, men som jag inte kommer på nu. Söndagen ska jag dessvärre på minnesstund till en nära släkting som gick bort nyligen. 

Här lite bilder från veckan som var. 

 Måndagen mötte jag Martin efter jobbet. Vi gick och kollade lite i butiker efter lampor. Varför ska det vara så hemskt svårt att hitta snygga lampor som inte kostar en mindre förmögenhet? Vi åt middag hos Freddy Fuego, ett burrito ställe. 

Efter maten gick vi till Klingenberg kino och köpte två biljetter till Mordet på orientexpressen. Men vi var lite tidigt ute, så vi hängde en timma på Jakyll & Hyde innan filmen. 

 Tisdagen kom den första ordentliga snön. På förskolan tog vi med stjärtlappar och åkte lite grann i Vålerenga parken. 

 En morgon var det så här fint och dimmigt ute. 

 När jag skulle hem på eftermiddagen regnade det lite lätt och det stod en ensam kaffekopp vid busshållplatsen. 

 Lördagen var en fin dag, det var Restaurant Day så jag och Martin mötte min mamma och lillasyster för att äta lite mat. På kvällen skulle vi på fest, men min feber från tidigare kom tillbaka. Var hemma hela kvällen och tog det lugnt. 

 Söndagen var det riktigt bra väder, tyvärr skulle jag jobba inne. Var lite krasslig från dagen innan, men visste om att det inte var så mycket att göra. 

Var lite tidigt ute, så gick en liten promenad. Hade tänkt gå upp i tornet, men hade inte tid till det. 

Hoppas du får en riktigt fin vecka. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

2023 sista fest

 Vi har kommit till 2023s sista fest.  Det var en mulen dag. Var lite orolig att vi inte skulle njuta våran utsikt när det skulle bli ett n...