torsdag 21 december 2017

Årssammanställning juli - augusti - september

Här kommer del tre av min årssammanfattning. Del ett hittar du här och del två här.

JULI
Jul2

Jag och Martin var ute och firade två veckor som gifta med pizza och titta på hus till små gnomer. När jag fick min första lön som pedagogisk ledare for vi ut och firade med lite shopping och middag på Kullt.  Vi var och badade en hel del och var ute och spelade shuffle board. Jag fick hem en vatten- och stöttålig kamera som fick följa med ut ofta under hela sommaren, fester, festival och när jag var och badade.


AUGUSTI
Aug1

Augusti var helt klart en av årets bästa månader, bara se på bilderna. Det var en hel del förberedningar till våran bröllopsfest (del ett här och del två här). Dagen efter festen blev det årets sista dopp, och gudars vad det var kallt. Jag hade min syster lite extra länge på besök, så vi handlade en del, drack lite grann och var på en fest där vi körde hink beer pong. Det var Restaurant Day och jag och Martin var ute och åt med min familj. 
Sen kommer vi till det väldigt roliga, nämligen våran minibröllopsresa till England. Vi skulle på Reading festival torsdag till söndag och sen London måndag och tisdag. Torsdagen hittar du här, fredagen här, lördagen här, söndagen här, måndagen här och tisdagen här. Tisdagen var vi på museum för att se utställningen till Pink Floyd; Their mortal remains

SEPTEMBERSep1

I september fick jag hem min nya kamera, Nikon D750 med två objektiv. Var ute och fotade en del, bland annat lite änder. En dag visade jag upp hur jag såg ut på en fredag och när jag och Martin var ute och firade sex år ihop. Mitt längsta förhållande. Jag var ute och fotade i botanisk hage med Martin på dagen, var ute och åt pizza för att sen på kvällen fira att Gabriel blivit ett år äldre. Det var Granitrock uppe där vi bor, så vi tog med oss en väninna dit och körde lite karuseller när vi ändå var igång. Jag köpte min en väska som är så himla fin, men så himla opraktisk, Cult Gaia Ark

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

2023 sista fest

 Vi har kommit till 2023s sista fest.  Det var en mulen dag. Var lite orolig att vi inte skulle njuta våran utsikt när det skulle bli ett n...