måndag 11 december 2017

Veckosammanfattning vecka 49

God förmiddag. Hoppas du mår bra. Känner att jag gärna kunde ta en dag eller till ledigt, det har verkligen varit fullt upp i helgen. Riktigt kul, men märker hur viktigt det är att kunna vila och sova ut också. Verkar som att mina helger har blivit väldigt antingen eller. Antingen så träffar jag vänner och familj och har fullt upp under helgen, eller så är jag ensam och sover massvis. 

Den här veckan kommer nog bli kort. Jag jobbar torsdag kväll, fredag är det julbord med mitt andra jobb, lördag är det spelkväll med några vänner och söndag är det julbord med några vänner. Ska bli riktigt trevligt måste jag säga. 

Men nu ska vi ta och se på lite bilder från förra veckan. 

Måndagen blev det klementiner, pepparkakor och sara bernard till Walking dead. Vi har äntligen fått våra nya skålar och tallrikar. Märker heter Pillivuyt och serien är Blå Bretagne. Riktigt fin och så himla nöjda. 

 Tisdagen skulle jag möta en hög med vänner. Vissa hade jag inte sett sen bröllopsfesten i augusti, så vi hade en hel del att prata om. 

 Torsdagen efter jobbet mötte jag Martin inne i stan för att dricka varm choklad och se på julmarknad. 

På fredagen skulle jag ut med jobbet på julbord. 

 Lördagen var jag och Martin först i Sverige och handlade med min familj, och på kvällen var vi och åt lutfisk. Jag åt något annat, men smakade i alla fall. Vi spelade musikbingo, så otroligt roligt. Kommer lätt sno idén till en framtida fest. 

 Våran söndagsfrukost bestod av snabbnudlar och se på Edward Scissorhands. Martin är väldigt för julfilmer nu och börjar avverka en hel del. 
På dagen var jag sen på jobbet. Kvällen såg vi på mer film och serier och jag gjorde bort en del småjobb inför veckan. 

Hoppas du får en riktigt fin vecka. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

2023 sista fest

 Vi har kommit till 2023s sista fest.  Det var en mulen dag. Var lite orolig att vi inte skulle njuta våran utsikt när det skulle bli ett n...