måndag 25 december 2017

Veckosammanfattning vecka 51

God jul. Hoppas du hade en riktigt fin julafton igår och har en fortsatt fin ledighet. Årets sista vecka och jag är glad att den är kort. Känns skönt med lite extra lediga dagar, speciellt efter att ha jobbat sju dagar på raken... 

Den här veckan ska jag inte göra något speciellt. Jobbar under mellandagarna, men vi blir så få där så det blir nog lugna dagar. Jag och Martin har inga planer till nyårsafton heller, så vi får se vad vi hittar på. Vi brukar oftast vara på diverse fester, men verkar som att de vi brukar fira med har andra planer... Nå väl, det är ju bara en av alla dagar på året. 

Här är lite bilder från veckan som var. 

Jag har äntligen blivit medlem på gym och tränar numer hos SATS/Elixia. Märkte hur himla otränad jag var när jag var där första gången nu. Det var första gången på över tre år som jag satte min fot på ett gym. 

 Onsdagen var det ruskigt dimmigt ute. Man såg ingenting. 

 Efter jobbet på onsdagen skulle jag, Martin och några vänner ses för att gå på bio och se nya Star Wars filmen. Jag var färdig först från jobbet, så jag kollade i lite butiker innan jag mötte Martin för lite snabbmat innan vi mötte de andra. 

 Torsdagen var det två tjejer som hade pärlat det här hjärtat till mig. 

Fredagen hade jag på mig min nya t-shirt jag hade köpt på onsdagen. Kommer från Weekday och är en del av deras Zeitgeist kollektion. Tänkte att den passade fint innan folk skulle på julledighet.

 Söndagen skulle jag och Martin först hem till mamma för att se på Kalle och hans vänner, äta middag och öppna presenter. På kvällen skulle jag dessvärre på jobbet och vara där i ett par timmar. Det var en lugn dag på jobbet, tack och lov.

En av mina favoritdelar ur Kalle och hans vänner är i tomtens verkstad. Den är så fin. 

Hoppas att du får ett riktigt fint avslut på 2017. Nu ska jag försöka göra klart lite inlägg till veckan och se på sista filmen i Hobbit trilogin. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

2023 sista fest

 Vi har kommit till 2023s sista fest.  Det var en mulen dag. Var lite orolig att vi inte skulle njuta våran utsikt när det skulle bli ett n...