tisdag 16 januari 2018

Erstwilder A girl named Elsa

I lördags fick jag hem ett paket från Modcloth. Tänkte visa upp det mesta som var där i, men delar nog upp det i flera inlägg. 
Börjar med broschen från märket Erstwilder. Hon heter visst Elsa och är en del av deras halloween-kollektion. Den var på superrea hos Modcloth och kostade inte all världens. 

DSC_3431

DSC_3429
Även om den är helt i plast gillar jag hur de har använt olika typer för hennes hår och klänning. Kunde lätt ha känts väldigt platt utan de detaljerna. 

DSC_3427
Jag kommer att fästa henne på min jeansskjorta (som jag använder som jacka). 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

2023 sista fest

 Vi har kommit till 2023s sista fest.  Det var en mulen dag. Var lite orolig att vi inte skulle njuta våran utsikt när det skulle bli ett n...