tisdag 13 februari 2018

2 x klänningar

Jag har tänkt att visa upp två nya klänningar jag köpt i det sista. Den första kommer från COS och jag köpte den på deras rea. 70% + 20% är verkligen inte ett illa pris. Klänningen sitter superbra och är så behaglig att ha på sig. 

DSC_3468
Den ser ut att vara tvådelad, toppen är mörkblå och kjolen är svart. 

P2020008
Sen har den fickor, vilket alltid är ett plus. 

DSC_3472
Den andra klänningen är från Monki, jag har visat den förr, men den förtjänar lite bättre bilder. 

DSC_3474
Jag blir så glad av mönstret. Den känns som en blandning mellan något man strosar omkring med hemma eller på fest. Tyvärr är tyget statiskt som bara rackarn, så den får vänta tills det blir varmare ute innan jag använder den. 

P1290015

2 kommentarer:

  1. Vilka fina klänningar och de sitter ursnyggt på dig =D... du och kläderna lyfter varandra!

    SvaraRadera

2023 sista fest

 Vi har kommit till 2023s sista fest.  Det var en mulen dag. Var lite orolig att vi inte skulle njuta våran utsikt när det skulle bli ett n...