fredag 9 februari 2018

En (nästan) fullmånsfredag

P2020002
I fredags öppnade jag på jobbet och det var så lugnt och stilla på Vålerenga. Var väldigt mysigt med ljuset från månen.

P2020006
Jag skulle på möte på skolan den här dagen och mötte på en väninna. Visste inte om att hon skulle dit, så var kul att ses. Vi bestämde att vi skulle gå i några butiker efter mötet. Första stoppet var COS där vi kollade in rean. Var extra 20% på alla reaplagg och jag hittade den här fantastiska klänningen på 70% + de 20% extra. 

P2020008
Borde ha köpt flera av samma klänning, för den här kommer användas till den går sönder. 

P2020011
Vi gick förbi Kähler som också hade slutrea. Köpte inget där, men gillade den här ställningen med vaser. 

 De hade även massa bollar hängandes som var fint. 

Medans jag satt på t-banan hem beställde jag sushi från stället på Grorud. När jag kom fram på Grorud var det bara att plocka upp maten och betala, väldigt smidigt. Åt inte allt med en gång, men under omgångar medans jag spelade Assassins Creed Origin. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

2023 sista fest

 Vi har kommit till 2023s sista fest.  Det var en mulen dag. Var lite orolig att vi inte skulle njuta våran utsikt när det skulle bli ett n...