onsdag 7 februari 2018

Listan om vardag

Listan kommer från Sandra Beijer.



Något jag värderar högt i min vardag:
Hur mycket jag får gjort. Vissa dagar är rätt hem från jobbet, andra så tränar jag och ofta är jag i stan med vännerna eller Martin. Omväxlingen är skön. 

Det här äter jag till frukost:
Oftast en macka eller två när jag kommer på jobbet. Är ingen frukostperson. 



När går jag och lägger mig:
Gärna vid tio, men somnar mycket senare. 

Saker som står på min tråkiga vardagliga att göra lista just nu:
Betala räkningar. 
Tvätta kläder. 

Det här äter jag till lunch:
Det vi lagar på jobbet. Vi gör varm lunch varje dag, vilket är väldigt ovanligt i Norge. Oftast äter man bara mackor och egen matlåda i förskolan.

När går jag upp:
Det beror på när jag börjar på jobbet och om jag ska duscha osv. Allt från 4.45 till 7.30. 



Jag går till jobbet:
En timma innan jag börjar. Då är jag där en kvart innan och hinner äta lite grann. 

Jag kommer hem från jobbet:
Det beror på vad jag ska göra efter jobbet. Ska jag rätt hem tar det ca en timma efter att jag är färdig. 

En vanlig vardagsmiddag:
Asiatiskt av olika slag. 



Vad jag gör på vardagskvällarna:
Är med Martin, slösurfar eller spelar spel. 

Har jag söndagsångest:
Inte alltid. Men ibland känns helgen alltför kort. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

2023 sista fest

 Vi har kommit till 2023s sista fest.  Det var en mulen dag. Var lite orolig att vi inte skulle njuta våran utsikt när det skulle bli ett n...