onsdag 14 februari 2018

Lite nya hudvårdsprodukter

Jag har hittat en säljare hos Ebay som säljer hudvårdsprodukter från Sydkorea. Är med i en sminkgrupp på facebook och Sydkorea ska vara ett säkert land att beställa från, mot att beställa från Kina. Bara se till att säljaren är och skickar ifrån Sydkorea. Länkarna leder till säljaren på Ebay, men jag får inget för det. 

Jag kom över en artikel på nätet om en koreansk hudvårdsrutin som är på tio steg. Jag tyckte det lät bra, men våldsamt med så mycket tid det tar. Beställde hem en av de första stegen, oljan, och har lagt en beställning på skumtvål, och två olika toners. Har ett hopp om superbra hud den här sommaren (och efter det!). Oljan är risvatten och ska göra huden mer lysande. Huden känns renare, men det ska nog inte mycket till då jag hittills bara använt vanligt vatten. 

I samma svängen beställde jag hem q-tips liknande klämma pormaskar pinnar, färgat läppbalsam och en hylsa till det. 

DSC_3489

DSC_3491
Läppbalsamet är väldigt mjukgörande och ger en fin färg. Denna här beställer man hylsan lös (kommer i flera olika färger) och balsamet lös. Väldigt smidigt att kunna anpassa utsidan. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

2023 sista fest

 Vi har kommit till 2023s sista fest.  Det var en mulen dag. Var lite orolig att vi inte skulle njuta våran utsikt när det skulle bli ett n...