måndag 5 februari 2018

Vecka 6

Dags för årets kortaste månad. I mitt huvud blev den ännu kortare då jag på något vänster fick för mig att nästa vecka var den här veckan. Ja ja, tur så insåg jag mitt fel snabbt. 

Istället för middagsplaner och alla hjärtans dag blir det en vecka med träning och teater. På fredag så har jag ordnat biljetter till teaterföreställningen av Grease. Ska bli riktigt kul och vi har sett fram till det sen jag köpte biljetter förra året. Är hemskt sällan på teater och så, trots att jag önskar att jag skulle gå oftare. 

Lite bilder från förra veckan.

Måndagen gick jag på stan och handlade lite grann. Luktade på årets Escada doft som luktar helt otroligt gott. Som flytande vattenmelonsgodis. 

 Gick förbi en florist som hade dessa fina orkidéer. Synd att alla de hade höll på att blomma ut. Köper alltid blommor med massa knoppar, tycker det är svårt med blommande växter. 

 Tisdags kvällen satt jag och spelade Sims 4 och när jag såg ut genom fönstret var det så här fint ute. 

 En dag pärlade jag denna här till en av tjejerna. Ska se om jag kan ordna rutnätsark till jobbet så vi kan göra våra egna designer. 

 Fredagen var jag på ett möte på skolan där jag mötte en väninna. När mötet var färdigt gick vi längs Bogstadveien och handlade lite grann. Jag köpte en klänning hos COS som var på 70% + 20%. Älskar superrea. 

 När jag skulle hem beställde jag massa sushi som jag små åt av hela kvällen medans jag spelade Assassins Creed Origin. 

 Lördagen var jag på en födelsedagsfest med musik quiz. Mitt lag vann varsin shot och jag fick denna med bubble gum smak. Den var god, men det var så märkligt att känna smaken av tuggummi och svälja det.

 När jag kom hem mitt i natten var det väldigt fint ute, men väldigt kallt. Tog den här bilden så dog telefonen. 

 Söndagen var vi barnvakt till det här busfröet. 

Matchen mellan Dalek och Kaiju var väldigt spännande att följa med på. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

2023 sista fest

 Vi har kommit till 2023s sista fest.  Det var en mulen dag. Var lite orolig att vi inte skulle njuta våran utsikt när det skulle bli ett n...