onsdag 4 april 2018

Stadens sötaste katt och unge

Torsdagen i Skellefteå skulle jag möta min lillasyster och hennes sambo för första gången och på eftermiddagen skulle jag möta min bästis Jenna för första gången på fyra år. Den största skillnaden nu mot då är att jag har gift mig och hon har fått barn. Det känns så sjukt, för det var verkligen inte länge sen vi planerade storslagna karriärer för tidningen Kerrang och möta alla våra favoritband. Det blev dessvärre inte av, men det går bra för det. 

DSC_4158
Min systers sambo skulle samma väg vi skulle, så om vi följde med hem till dem kunde hon köra oss. Vi fick äntligen möta deras urgulliga katt Sally. Hon är verkligen en fin katt, och så himla mjuk. 

DSC_4178
Vi lekte en del med henne innan det var dags att fara vidare. 

DSC_4205
Men vi skulle tillbaka senare för att gosa vidare. 

DSC_4215
Så här har vi Jenna och hennes junior. Vi lärde känna varandra typ andra dagen på gymnasiet och hängde fast vid varandra efter det. Hon är en av få som känner mig ordentligt bra. Det är hemskt att tänka på hur vi åldras och det hjälper inte att hon har fått barn. Tänk att om mindre än 16 år är han lika gammal som det vi var när vi kände varandra, och de här tolv åren har gått hemskt fort, så de nästa sexton kommer nog gå fortare. 

DSC_4220
Den här slänger jag med för att Martin är så fin med barn. Känner inget sug alls över en egen avkomma, men Martin borde alltid bära en känner jag. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

2023 sista fest

 Vi har kommit till 2023s sista fest.  Det var en mulen dag. Var lite orolig att vi inte skulle njuta våran utsikt när det skulle bli ett n...