tisdag 18 april 2017

Påskafton

I lördags bestämde jag och Martin oss för att fara till Alna sentret för att handla lite grann. Vi skulle huvudsakligen kolla in ett nytt vardagsrumsbord, men även andra butiker när vi ändå var där. 

Jag tog i lite väl med sminket, men så går det när jag inte sminkat mig på ett par dagar.Min hud ser inte så ut, glömde nog ta bort ett skönhetsfilter från kameran. 

 Jag hittade en stor spegel jag gillade inne på Home & Cottage. Vet inte var vi skulle ha haft den. 


Jag hade på mig en gammal jacka från H&M, klänning från New Look, väska från Marc by Marc Jacobs, halsduk från Monki och skor från Dr Martens.

 Jag och Martin for hem och lämnade av det vi köpte och hämtade lite saker, och sen for vi hem till mamma för att äta påskmiddag. I Norge är lamm/får riktigt populärt att äta under påsken, så det skulle vi äta. 

 Vi spelade Camel Cup och jag förlorade stort. Alla andra hade 20+ poäng och jag hade 5. 

 Mamma hade gjort egen chokladsås, och den var riktigt god. 

 Mamma hade påskpyntat ganska så rejält. Hon har även sparat saker vi har gjort, bland annat den här påskkärringen min lillebror gjorde på dagis. Det syns inte så tydligt, men den är riktigt obehaglig. 

Vi är helt säkra på att den är besatt och behåller den mest för att inte bli hemsökta. Nej då.

4 kommentarer:

  1. Haha vilken galen påskkärring, jag hade inte heller vågat göra mig av med den!😛 verkligen snygg klänning på dig btw!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Eller hur :O Den är riktigt obehaglig.
      Tack :D

      Radera
  2. Men så söt outfit, lät som ni haft en mysig påsk också!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack :) Vi hade en väldigt fin påsk :)

      Radera

2023 sista fest

 Vi har kommit till 2023s sista fest.  Det var en mulen dag. Var lite orolig att vi inte skulle njuta våran utsikt när det skulle bli ett n...