tisdag 9 maj 2017

Årets första parkhäng

I lördags skulle det bli 23 grader varmt i Oslo, och jag ville hänga i en park. Martin ville också det, så vi packade ihop lite att äta och dricka, en filt och lite spel och så reste vi in till stan. Martin ville att vi skulle vara på St Hanshaugen, och det lät som bra idé. 

P5060025
Det var en hel blandning av folk; kompisgäng, familjer och en möhippa. 

P5060026
Min fina Martin. 

P5060028
Jag hade köpt vattenmelon dagen innan som vi tog med. Så himla gott. 

P5060033
Jag har inte listat helt ut än hur man får fram grönfärgen skorna får i solen. Väskan är min vanliga under sommaren, den rymmer det man behöver en sommardag. 

P5060036
Vi har en hel del småspel som är perfekta att ha med ut i en park. Kan skriva ihop ett inlägg om speltips som passar perfekt på stranden eller i parken. 

P5060040
Efter ett par timmar hade solen flyttat på sig en del, så det gjorde vi också. Men först gick vi till affären för att handla lite mer att dricka på. 

P5060041
Är ganska så blek, men har fått lite färg. Använder en lättfärgad dagkräm med SPF 50. 

P5060045
En av Martins kompisar kom förbi, och vi hängde lite till i parken innan vi for hem till oss för att äta middag. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

2023 sista fest

 Vi har kommit till 2023s sista fest.  Det var en mulen dag. Var lite orolig att vi inte skulle njuta våran utsikt när det skulle bli ett n...